دهاتی,ُم دو دَسُّم پینه داره
تَلاشُم قدمت دیرینه داره
بَدی ز هر که دیدُم نِیدَه دیدُم
دهاتی, من دلس، کِی کینه داره
اکبرعسکری
من یک روستایی بادودست پینه بسته هستم
کار و تلاش من دارای سابقه ی زیادی ست
از هر کسی که بدی دیدم، نادیده گرفتم
آخه،یک روستایی مگه دردلش کِی کینه دارد؟
ما را در سایت گنجینه بختیاری(اشعاراکبرعسکری) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111